AL FATEH GOLD

RM45.00

Hai gaisss ❀

Runsing ke tu nak makan supplemen yang mana satu 😡

Dah beli berbotol botol pun kesihatan macam tu jugakk 😷

Dah lah mahal-mahal pastu bila dah abes supplemen kene kuarkan kos yang banyak. Mahalnya lah nak jaga kesihatan πŸ˜­πŸ’ΈπŸ’ΈπŸ’Έ

Apa kata uolls guna satu produk je. Tapi produk ni memang helokk untuk tubuh dan minda uolls tauuu 😍

Memperkenalkan AL FATEH GOLD 😍✨

KELEBIHAN AL FATEH GOLD
βœ… Menambah tenaga luaran dan dalaman
βœ… Membantu melegakan sakit sendi dan sengal-sengal
βœ… Merawat sakit kepala dan migrain
βœ… Membantu mengawal kolesterol dan bacaan gula dalam darah
βœ… Merawat masalah berkaitan sistem pernafasan asma, resdung, selesema dan batuk
βœ… Membantu merawat penyakit tiga serangkai iaitu jantung, diabetes dan tekanan darah tinggi

Pastil ni berperisa mangga tauu. Memang sedap lah! Tak rasa macam makan supplemen pun 😍

Dalam Al Fateh Gold ni ada delima, buah tiin, zaitun, kurma, gam arab, garam bukit dgn luban tauu. Luban ni memang baik sangat untuk meningkatkan daya ingatan 🧠

Sebab tu Al Fateh Gold pun mampu menambahkan lagi kemampuan otak uolls tauuu 😎😎😎

Para ulama’ dan ilmuwan islam dah lama amalkan luban sebagai amalan harian. Uolls taknak ke jadi hebat macam para ulama’ kita tu?? 😎✨

Dapatkan sekarang gais! Try amalkan sebulan dan rasai perbezaannya. Memang luar biasa lah penangan makanan sunnah ni kalau uolls amalkan dalam kehidupan seharian 😎✨

#AlFatehGold
#AuraMakananSunnah
#ProdukGenerasiGemilang

Category:
Zone

Semenanjung Malaysia, Sabah Sarawak Labuan