AL FATEH JUNIOR

RM45.00

Hai uollss ❤

Tengah cari supplemen untuk anak-anak ke tuu 😚

Nak cari yang banyak khasiat?
Harga berpatutan?
Sedap?
Mudah nak bagi anak-anak makan?
Bentuk macam gula-gula?

Al Fateh Junior lah pilihan utama! 😎✨

Sebab dalam ni ada delima, madu, gam arab, garam bukit, saffron dengan kismis tauu. Semua ni makanan sunnah yang memang helokk untuk tubuh badan dan minda tauu 🥰

Dah lah mudah bagi anak-anak makan, pastu memang banyak lah perubahan kalau uolls perasan lepas anak-anak dah amalkan Al Fateh Junior ni 😍

KELEBIHAN AL FATEH JUNIOR
✨Memberikan tenaga
✨Menguatkan antibodi
✨Meningkatkan imuniti
✨Meningkatkan kecerdasan minda
✨Meningkatkan kecergasan fizikal
✨Melancarkan sistem penghadaman
✨Mengelakkan rasa mengantuk bila belajar

Didatangkan dengan 3 PERISA BUAH-BUAHAN iaitu ANGGUR, EPAL DAN STRAWBERRY. Memang sedap sangat! Rasa macam nak habiskan satu botol! 😋

Sesuai diamalkan seawal 6 bulan ke atas tau uollss. Kalau tak pandai kunyah lagi, cairkan pastil tu dalam air panas pastu campurkan dalam air atau susu. Lagi berkhasiat tauu 😍

Sehari 1 biji jek sebelum bekpes. Nak lagi helokk amek lagi sebijik sebelum tido. InshaaAllah lagi cepat kesan dia 😘

Pat gaiss beli. Tak jumpa dah supplemen yang unik macam ni. Dah cuba, kompem anak nak lagi! Uolls mesti repeat lagi lepas tengok perubahan positif anak-anak 😍

#AlFatehJunior
#AuraMakananSunnah
#ProdukGenerasiGemilang

Category:
Zone

Semenanjung Malaysia, Sabah Sarawak Labuan