NA’COQO MALT

RM55.00

Semuaaa orang suka coklat kan! 😍

Air coklat panas tu kalau minum pagi-pagi masa bekpes perghhh dap giler lah! Pastu kalau buat keje malam-malam pun syok lah kalau dapat minum air coklat panas. Kalau hujan-hujan masa petang tu lagi lah perghhh syokkk 😆❤

Lagi syok kalau air coklat tu ada bahan sunnah dan premium seperti kurma, saffron, gam arab, habbatus sauda, zaitun, madu, delima dan malt kanss 😍

Itu lah NA’COQO AL FATEH! 🤩

Air coklat ni mengandungi pelbagai makanan sunnah yang memang amat baik untuk tubuh badan dan minda uolls tauuu ❤

KELEBIHAN NA’COQO AL FATEH
☕️Memberikan tenaga harian
☕Meningkatkan daya ingatan
☕️Menguatkan daya tahan diri
☕️Melancarkan sistem penghadaman
☕️Meningkatkan metabolism
☕️Sumber serat yang baik
☕️Melawaskan sistem pencernaan
☕️Tinggi kandungan antioksida

Antara kelebihan coklat adalah meningkatkan kecerdasan minda. Flavonoids iaitu sejenis oksidan boleh bantu kuatkan memori dan perlahankan penyakit mental yang disebabkan umur 😋

Satu kajian mengatakan, memberi anak coklat semasa peperiksaan akan meningkatkan keupayaan penyelesaian matematiknya 😎

Sesiapa yang peminat minuman coklat dan dah rasa Na’CoQo Al Fateh ni tau lah rasa dia macam mana. Tak cukup sekotak seminggu! Rasa dia MashaAllah, MEMANG SEDAP! 🤩

Mesti anda yang lain rasa teruja kan nak tau rasa dia macam mana?? Tunggu apa lagi? Beli sekarang uollsss 😆😆😆

#NaCoQoAlFateh
#AuraMakananSunnah
#ProdukGenerasiGemilang

Category:
Zone

Semenanjung Malaysia, Sabah Sarawak Labuan